Salata boeuf


Salata boeuf

1 kg cartofi

400 g morcovi

1 borcan castraveti murati

1 borcan ardei murati

Sare

2 oua

Ulei

Mustar

Lamaie

Se spala bine cartofii si morcovii, se pun la fiert in coaja. Cand sunt fierte, se iau de pe foc, se varsa apa si se lasa sa se raceasca putin, apoi se curata si se taie bucatele mici.

La fel se procedeaza si cu ardeii si castravetii, apoi se pun intr-o sita la scurs.

Cat timp se scurg, putem incepe sa facem maioneza dintr-un ou  fiert tare, racit, si dintr-un galbenusul crud. Se amesteca incontinuu pana devine o pasta omogena, apoi se adauga cu grija uleiul la temperatura camerei. La sfarsit se adauga zeama de lamaie pentru un gust racoritor.

Se amesteca legumele, adaugandu-se sare si mustar, dupa gust, apoi se adauga maioneza.

Dupa ce se amesteca bine, se pune pe un platou, se aranjeaza frumos, se pune maioneza pe deasupra si se orneaza cu ardei, castraveti, ou, masline.

Pofta buna!

6 Responses to “Salata boeuf”

  1. Andra Says:

    Salata de boeuf fara boeuf? :))

  2. Giacomo Says:

    ALOOOOO !!! ALOOOOOO ! Aici am intr-adevar ceva de spus !! Una : asta e salata “A la Russe” fara carne . Doua : fara carne salata de boeuf este nula : Boeuf in limba franceza inseamna VITA , adica vaca . SI atunci, cum putem face suc de mere fara mere ? Numai Coca Cola si celelalte firme adiacente pot face asta …Deci , “Salata de Boeuf ” vine in curand ! Of , cat imi faci tu de lucru , Bubulina mica si Energica ….Si mai am o gramada pe cap, ratele la banci, chiria neplatita de doua luni , arabul care imi bate obrazul in fiecare zi ( sunt un potential criminal, in ultimul timp, ar trebui sa fiu arestat preventiv, nu mai rezist )…. apa, curentul , gazele , la fel , Iar eu trebuie sa repar ce ai facut tu aici…Parca asi fi ala cu Masina Timpului, trebuie sa intervin la timp, altfel civilizatia umana va disparea ( a dracului , ce e rau nu piere ! ) ….Voi reveni ( I’ll be Back ) cu reteta , ca la mama ei ( sau lui, in cazul meu ) …Va pup, nu injurati . PS pozele sunt excelente , si le voi folosi in reteta mea de salata de boeuf . Daca-mi permiti , of course , copy right infringements .


Leave a Reply

