Rulada de porc si ciuperci


Rulada din muschi de porc si ciuperci

Muschi de porc

2-3 oua

1 cutie conserva ciuperci

3 cepe mici

Ulei

Piper

Sare

Marar uscat sau patrunjel

Muschiul de porc se taie felii, se bate cu ciocanul de snitele pana se subtiaza.

Separat se caleste ceapa, se adauga ciupercile din conserva, sare, piper si marar. Acestea stau la foc circa 10 min.  Se iau de pe foc, se adauga ouale si se amesteca bine.

Amestecul se pune peste feliile de carne, care se ruleaza si se leaga sau se tin legate cu scobitori. Intr-o tava se pune putin ulei, apa, se adauga rulada si se da la cuptor la foc mediu. Cand sunt se rumenesc se pot scoate din cuptor, se lasa sa se raceasca putin, apoi se pot servi cu cartofi, legume si muraturi.

Pofta buna!

Posted in mediu. 28 Comments »

28 Responses to “Rulada de porc si ciuperci”

  1. Giacomo Says:

    O singura intrebare : cu ce tineai aparatul foto cand ai facut poza IMG_0270 ? Hm ? Cu dintisorii ? Sau alea sunt manutele lui mami ? Sau mai ai o mana ?!! :-O Si ce aparat ( model ) ai , ca face poze bune ? Sau bine, ma rog …

    • pisiroz Says:

      Acolo sunt manutele mamei, trebuia sa arat cum se ruleaza. E un canon ixus is 100.:)

      • Giacomo Says:

        Nu cumvaaa….mami face papa si tu pozele si textele ? Hm ? Ma mai gandesc la chestia asta …Uite asa apare samburele indoielii 😉

        … ma duc sa ma uit dupa Canon pe net …

      • pisiroz Says:

        as fi putut sa programez aparatul sa faca el singurel poza, dar asta insemna sa apar si eu pe acolo😉

      • Giacomo Says:

        Bunicel aparatul, destul de scumpisor , are coltisoare rotunjoare dar pacat ca nu are funtii manuale . Eu am o jucarie Sanyo GC10 de 130$ cu care fac pozele – ca filmele le fac cu ceva mai mare un pic , cu ecran de 4 inchi si caseta DV…Dar pozele sunt intr-adevar foarte bune si are si comentarii tehnice bune jucaria ta . Totusi, prea multe functii automate . Nu are macro, nu-i asa ? Functia de detaliu maxim, adica sa fotografiezi mucii unei furnici ? Al meu are , dar nu are rezolutia lui al tau , am doar 8Mpx si-mi ajunge , dar mai vreau ….

  2. Giacomo Says:

    Si esti grasa si ai picioarele strambe si paroase , nu-i asa ? Cum sa apari tu in poza langa aripile alea de pui ?

    • pisiroz Says:

      :)) ai uitat sa spui urata..!

      • Giacomo Says:

        Nu pot sa spun urata , ca poti fi frumoasa si daca esti grasunica – sau pufoasa , cum se spune – dar grasa , cu picioarele strambe si paroasa e deja …nu te mai salveaza nici fata macar , chiar daca e o dulceata … Dar probabil ca – asa cum spuneti voi , femeile , despre barbati – nu trebuie sa ne gandim la fizic , spiritul inseamna totul , inteligenta, intelegerea , desteptaciunea ( Pamantului ), blandetea, finetea, franchetea – sa continui ? OK – inaltimea , oups ! am zis ca nu conteaza fizicul , deci , ochisorii luminosi si limpezi ( vezi Bambi ) , sinceritatea , gata , nu mai pot , e prea satios …. Nu cred ca esti urata , esti doar un pic naiva si plictisita ….

      • pisiroz Says:

        eu nu cred ca spiritul inseamna totul, trebuie sa fie si ceva sa placa ochiului ;)) Naiva? Plictisita? de unde…?

  3. Giacomo Says:

    Am zis naiva pentru ca scrii pe Pandora’s…Dupa parerea mea , cine scrie acolo despre bucatarie este naiv ( iarta-ma daca te simti jignita , dar te asigur ca nu e cazul : te admir , macar pentru felul in care gatesti ) . Plictisita, din acelasi motiv : scrii pe Pandora’s … Este – ca si pe forumuri – un nucleu dur , format din persoane foarte bine puse la punct cu cultura in general , care la randul lor sunt impartite in doua grupe : cei civilizati si cei frustrati si cu probleme de socializare , superinfatuati …Si mai este o categorie, satelitii – sau parazitii , gandindu-ma la pestii aia ventuza ce stau lipiti de rechini – astia injura la comanda , scuipa , jignesc si se comporta exact ca tiganii in tramvai sau pe strada …De aceea am spus “naiva” si “plictisita ” .. E OK acum ? ( Recunosc ca am vrut sa te si provoc un pic cu termenii astia🙂 ) PS Ochiul meu este foarte …format si intransigent , am probleme din cauza exigentei , de m ulte ori … Artist dedicat, ce sa-i faci …

  4. Giacomo Says:

    “Eu in ce categorie ma incadrez?” Nu inteleg , la ce te referi ? DAca te-am incadrat eu in vre-o categorie ? Pai…cred ca esti o “calatoare” , ca si mine , te plimbi pe colo si pe colo….Locurile unde ai interes sunt cele legate de hobby-ul tau, bucataria – cel putin din ce se vede aici – este foarte bine facut si luat in serios …Eu la fel , mai intru cateodata si polemizez – de la nivelul meu cultural – dar ma intorc de fiecare data cu grija si atentie acolo unde-mi este interesul si adevarata identitate : pe siturile unde-mi postez lucrarile si sunt luatre in serios si comentate …Pandora’s nu este decat un instrument media, pentru RTV …Poate un pic mai mult , de acolo – ca si de pe forumurile lor – ei afla starea de spirit a celor care voteaza /sau nu si-si fac strategiile in functie de asta ..Nu mi-a placut niciodata sa fiu manipulat si nu agreez genul asta de forumuri. Ma simt mult mai bine in mediul meu tehnic , profesional , acolo nu sunt injurat , nu se injura , chiar cand cineva greseste sau nu are dreptate …Dar , iarta-ma , era vorba despre tine …Cred ca esti foarte sigura pe tine si pe ceea ce stii sa faci si de aceea nu ai nevoie de laudatori sau sa-ti versi frustrarile sau sa-ti arati capacitatile si desteptaciunea pe internet , cum fac majoritatea , cel putin pe Pandora’s , e de groaza …Si nu ma refer decat la ametita aia obraznica si inculta , care nu se iubeste decat pe ea si portofelele celorlalti …
    Probabil ai simtit nevoia sa “imparti” ce faci tu , asa cum fac si eu, am peste 160 de filme pe care le-am pus gratis pe internet , altii ar da gramezi de bani sa vada asa ceva ….Asa imi spun chiar ei, “beneficiarii” filmelor mele : “Thank you so much for sharing with us …” ..Asta chiar iti face placere si-ti gadila orgoliul, nu-i asa ? Stiu sigur ca stii exact la ce ma refer …
    Gata , am dat prea mult pe goarna si cred ca te plictisesc …

    • Giacomo Says:

      mai bine ascultam ceva …

      unde mi-ar placea sa traiesc ..ploua mult si des si muzica e super …

    • pisiroz Says:

      nu, nu m-ai plictisit.. Eu incerc sa nu pun la suflet prostiile spuse de oameni.. Sa ma injure :))… Si pe Pandora m-am apucat sa scriu, asa sa demonstrez ca pot sa fac cate putin din fiecare, la fel si blogul asta (in primul rand sa ajut oamenii care nu stiu sa gateasca si pt sufletul meu). E frumos cand iti gadila orgoliul😉

  5. Giacomo Says:

    Este ora 6:27 a.m. …a inceput sa ploua tare si este cenusiu afara .. E super bine , ma simt excelent ….Se aude ploaia cum rapaie pe acoperisul casei ….Asi vrea sa ploua pana Duminica viitoare …

    • pisiroz Says:

      mie nu imi place ploaia.. sau imi place cateodata. Cand conduc de exemplu ma enerveaza ( nu mai vad gropile din asfalt sau politia, care m-a iertat si ieri, am primit doar avertisment si puncte :)), or fi vazut si ei ca e ziua mea si m-au iertat )

  6. Giacomo Says:

    Ei, na ! A fost ziua ta , asa e ! Constantin si Elena ! Dar parca este pe numele propriu , nu pe cel de familie ?!? In fine , la multi ani ! Ploaia e buna, te calmeaza si iti aranjeaza “hard-discul” ….Imi place si cand e furtuna, dar nu mereu …Ce zici de reteta hawaiana cu banana si somon ? :-D))

  7. Giacomo Says:

    Ce gatesti azi ? Eu am facut musaca , dar cu cartofii piure , iese mai bine, se fac straturile mai precis si are aspect de tort :-D)) …Am mancat si acum m-a luat somnul , si nu e voie , am de terminat Fairy . Maine e gata si fac trailerul pentru vanzare . O sa-ti trimit linkul, o sa-ti placa , poezie pura , vreau sa-i fac sa le vina noduri in gat :-D))

  8. Giacomo Says:

    A! Si o ciorbita de perisoare , te lingi pe degete , cu bors din productie proprie .

    • pisiroz Says:

      Wow…productie proprie…mie imi place cu zeama de varza ciorba de perisoare😉

      • Giacomo Says:

        Ultimul comentariu pana diseara : zeama de varza e superbuna , dar nu vara , e cam diuretica si merge mult mai bine iarna . Prefer borsul ( imi place forate mult zeama de varza , beau cani , dar numai iarna , sau ma rog, cand vine frigu’ )

      • pisiroz Says:

        Spor la treaba!🙂

  9. Giacomo Says:

    Acum trec la masa de lucru, TREBUIE neaparat sa termin lucrarea asta , m-am plictisit de cand o lalai ..”vorbim” mai tarziu …un uichend placut . 😉


Leave a Reply

