Salata ton


1 conserva ton

1 conserva porumb

1 ceapa mica

masline verzi

1/3 lamaie

sare, piper, putin ulei- dupa gust

Se scurge zeama de la conserve, se pun toate ingredientele intr-un bol. Dupa aceease se  amesteca, apoi se adauga zeama de la lamaie.

Pofta buna!

Se poate folosi si salata verde, dar pisoiului roz nu ii place;)

2 Responses to “Salata ton”

  1. Giacomo Says:

    Yammy, imi place tonul , dar cu spanac , mananc un rucsac plin cu verdeata si cu ton !! Am invatat-o pe maica-mea sa-mi faca coltunasi si trigoane ( un fel de poale-n-brau ) din aluat de placinta de tara ( nu foietaj !!) si le umplem cu amestecul de spanac cu ton – muuult -muult ton – apoi …la cuptor cu ele ! Deja imi vine sa plang, am noduri in gat ! Azi fac spanac cu ton , gata !! Si atat de bine a inteles ea – mama – chestia asta , incat a inceput sa-mi faca tot felul de adaptari pentru spanacul cu ton : cornulete cu spanac ( ca alea de se dau cu zahar pudra si au dulceata sau rahat in interior ) , tuburi cu spanac si cu ton ( ca alea de se umplu cu crema de vanilie sau cacao ) si alte alea , pana a ajuns la Calzone , ca o minge de rugby in miniatura – de fapt un fel de scovarga umflata – plina cu spanac si ton . Dupa aia , fac ca Popey marinarul !!


Leave a Reply

