Salata greceasca


2 rosii

1 ceapa rosie

2 castraveti

1 ardei

branza feta

masline

ulei de masline

lamaie

oregano

patrunjel

sare

Dressing: ulei de masline, zeama de lamaie, sare, patrunjel sau oregano. Toate ingredientele se amesteca bine.

Se taie legumele, se pun intr-un bol si se amesteca bine, apoi se adauga dressingul. Se lasa cateva minute sa se imbine aromele, se adauga branza taiata cubulete, se amesteca,  apoi se poate servi.

Pofta buna!

2 Responses to “Salata greceasca”

  1. Giacomo Says:

    Eee, asta seamana mult cu aia bulgareasca ( tot un drac , oieri si aia si ailalti …gusturi comune , mai putin uleiul de masline ) . E buna !!

  2. Giacomo Says:

    BAi, am revenit la pozele astea , arata nemaipomenit !! Parca le simti mirosul…Azi am mancat spanac cu ton ! Nu se mai putea . Acum sunt la atelier , probabil pentru inca doua zile .nonstop…Mai am putin si termin Fairy , apoi o vand si te invit la o gradina unde sa incerci cocktailul meu – dar si alte chestii gastronomice . Poate sa vina si mami , gateste prea bine sa nu fiu onorat sa stau la masa langa dansa … Nu prea-mi convine cu cocktailul, este ceva chiar SF , pentru ca l-am conceput ca pe o arma infailibila in lupta cu gagicile ( mai ales alea indaratnice .. :-D) ) Adica se serveste numai in lumina speciala , semiintuneric , lumina neagra ( ultraviolete) sau ceva exotic, gen club tehno (fara muzica respectiva, evident ) …Poate fi si o simpla veioza , cu un bec amarat de 40W , si mai buna atmosfera …Pentru ca paharele trebuie sa fie mari , cat mai simple – cilindri sau patrate mari si inalte , neaparat – si cu LUMINA DEDESUBT !! Pentru ca acolo – in pahar – are loc o chestie care te lasa cu gura cascata si ramai cu ochii atintiti la el ( la pahar , nu la EL …) MAi departe nu mai spun , secret militar, cum am mai zis …


Leave a Reply

