Gratar 1 Mai


1 kg ceafa porc

4 ciocanele pui

rosii

ciuperci

usturoi

sare grunjoasa

Se taie carnea de porc, se spala si se presara cu sare grunjoasa si alte mirodenii. La fel se procedeaza si cu carnea de pui si se tin cateva ore pana isi iau aromele din mirodenii.

Rosiile se spala, ciupercile se spala, se curata si se sareaza.

Separat se face focul pt gratar ( asta e valabil pt cine se pricepe, Pisiroz se cam pricepe si la facut focul:))

Pisiroz are si un rucsac pentru picnic. In cazul in care nu aveti, va luati de acasa tot ce credeti ca este necesar (cutite, furculite, linguri, farfurii, boluri).

Cand este gata jarul se aseaza carnea, ciupercile, rosiile pe gratar. Se intorc de pe o parte pe cealalta pana s-au fript bine.

Usturoiul se curata, se piseaza cu putina sare, peste care se adauga putina apa.

Cand rosiile, ciupercile s-au copt se pun pe o farfurie pana este gata si carnea.

Se servesc calde.

Pofta buna!

31 Responses to “Gratar 1 Mai”

  1. Giacomo Says:

    Eu cred ca ar trebui sa fii arestata …Da , la DNA cu tine ..faci rau oamenilor prin pozele astea bestiale pe care le pui aici . Deocamdata atat . Revin cand imi revin…pana atunci ,

  2. Giacomo Says:

    si sa stii ca te-am marcat, esti in “my favorites”, nu mai ai nici o scapare …dar , ce credeai , ca esti chiar asa , de capul tau ?

  3. Giacomo Says:

    whaaa , ce matinala ! Euam spus undeva – nu mai tin minte under – ca femeia este singurul motiv pentru care noua – barbsatiolor – ne pare rau ca imbatranim… mi se pare ca aici
    http://media.goettgen.de/video/406/A-tribute-to-Beauty

    • pisiroz Says:

      da…asta e stilul meu..adorm tarziu, ma trezesc devreme:)

      • Giacomo Says:

        se pare ca esti mo comoara , o …himera ….esti prea -prea c a sa fii adevarata …perfectiunea inseamna sfasitul cautarilor, iar asta inseamna SFARSITUL …ce farmec ar mai avea ? Zi-mi un defect , cate de mic , iti miroase gura , ai par la subbrat , ceva …matreata …nu poti fi atat de buna ….Hai, zi-mi ..uite , iti dedic ceva , doar -doar

      • pisiroz Says:

        nimeni nu-i perfect..:))poate la prima vedere asa par oamenii, dar pe masura ce ii cunosti….

  4. Giacomo Says:

    scuze pentru greseli, nu am dormit de doua zile …

  5. Giacomo Says:

    uaaaa , ce blog misto ai ..m-A LASAT MASCA ! Ce misto, se vad linkurile cu imaginea originala ! M-ai spart, trebuie sa imi revin …chiar ca sunt batran , am ramas in urma rau …Acum 12 ani, eram primul si singururl din Romania care aveam website …cum trece timpul …Hm …

  6. Giacomo Says:

    “… dar pe masura ce ii cunosti….” ti se face lehamite de ei ?

  7. Giacomo Says:

    bai, ce-mi place la tine aici …pot sa ma descalt ? E o chestie de elementara politete la japonezi, si de nesfarsita nesimtire la romani ( adica, “ma mut si io la tine “?

  8. Giacomo Says:

    stai un pic ca am ujn cvlient idiot , care ma suna la ora asta …te caut eu in 20 minute cu o piesa frumoasa …

  9. Giacomo Says:

    daca nu ai plecat uite ceva de la mine ( colega mea, bucatareasa🙂 )

    sa ai o zi …gustoasa !

  10. Giacomo Says:

    Ce facem, continuam diseara “Salata Berlineza ” ?😉 Ma ia ameteala numai cand vizualizez salata asta ….😦

  11. Giacomo Says:

    O sa ploua si o sa fie furtuna, ah, ce-mi place ! O sa lucrez in transa ….M-as muta undeva unde ploua mereu, in Irlanda sau Norvegia

  12. Giacomo Says:

    he he …da , pisicilor nu prea le place sa-si ude blanita.. ( ce obscen suna, cum naiba mi-a iesit asa ? ) Ies putin ma duc sa iau baterii la tastatura , face niscai probleme…revin imediat …

  13. Giacomo Says:

    Mai bine e aici, ala amrican are un delay pe voce si nu inteleg de ce …e enervant , totusi http://media.goettgen.de/video/559/A-Message-in-the-bottle-


Leave a Reply

