Ciuperci umplute


1 kg ciuperci

1 ceapa verde

marar

usturoi proaspat/ usturoi granulat

cascaval

sare

piper

ulei

Se curata ciupercile, se spala si se separa coditele de palariute. Coditele se toaca marunt, la fel si ceapa verde, care a fost spalata bine inainte. Intr-un bol se pun coditele tocate, ceapa verde, mararul taiat si se amesteca bine. Se adauga sare si piper dupa gust.

Intr-o tigaie cu foarte putin ulei, incins se adauga compozitia si se lasa la calit  cateva minute.

Se unge o tava cu putin ulei, se  pun palariutele ciupercilor si se umplu cu compozitia pregatit. Cand sunt toate gata se dau la cuptor pana incep sa aiba o culoare maronie, apoi se scot se pune cascaval ras sau taiat pe deasupra si se mai lasa 5 minute.

Pofta buna!

6 Responses to “Ciuperci umplute”

  1. Giacomo Says:

    Cum faci tu toate pozele astea supermisto ? Eu ma screm de ani de zile sa o conving pe maica-mea sa o filmez in timp ce gateste , si mereu ma ia prin surprindere , mancarea e gata ! Ma omoara cu zile ! Tot ce am reusit sa fac , este un DVD cu ciorba de burta , da capo al fine, si cum transeaza un Novac de 20kg ( un peste din familia crapului , dar cu carnea ca pieptul de pui ) . E misto filmul ala, e un masacru in bucatarie , se folosesc toporisti😀 ))

    • pisiroz Says:

      secretul este sa faci tu singur poze la ce gatesti, cred ca si pe mine m-ar enerva sa imi faca poze sau sa ma filmeze cineva in timp ce gatesc.. Cred ca am si eu un filmulet cand pregateam inghetata in pepene galben, dar e dat disparut..:))

      • Giacomo Says:

        dar mama nu se poate filma singura , iar eu cred ca ma pricep mai bine ca ea la asta ( sper ca ai vazut ) …Si , oricum, mama este antitehnologie , orice are mai mult de doua butoane, o enerveaza😀 …Iar camera mea ( video) e plina de butoane si butonase …

      • pisiroz Says:

        :))de filmat cam greu sa te filmezi singur. Daca insisti o sa te lase:)

  2. Giacomo Says:

    Ai vazut ce mizerabili colcaie pe Pandora’s ? “dama cu pandalii” cred ca este un imbecil frustrat , pe nume Stefan Agopian, mare scriitor comunist . E atat de jigodie, incat face caca peste tot . Cred ca uraste oamenii, boul asta ..In fine, trebuie sa traim cu microbii , nu avem ce face …Dar nu e cazul unora care injura intr-un mod ordinar , cum numai tiganii o fac , si -culmea- nu-i baneaza nimeni acolo..Se pare ca e ceva putred in RTV …Ca si cu ..scriitoarea aia nefericita , cu pretentii de zana …Am impresia ca cei care injura pe net sunt niste “sateliti” ai ei …De fiecare data cand este atacata , apar astia si spurca totul in jur …OK, ne vedem pe pagina ta . Multumesc pentru reteta , nu ma omor dupa ciuperci asa , imi plac mai mult in sosuri . Yammmm…

    • pisiroz Says:

      hm..nu am bagat de seama, eu oricum evit sa intru in discutii d-astea, cred ca ai observat ca incerc sa nu raspund la mici impunsaturi.;)


Leave a Reply

