Clatite cu branza


3 oua

300 g faina

400 ml lapte

sare

ulei

200 g branza dulce

60 g smantana

marar

Se cerne faina intr-un bol, apoi se adauga ouale si se amesteca bine. Se adauga laptele si se mesteca usor (se poate amesteca si cu mixerul). Compozitia se lasa jumatate de ora sa “se aseze”.

Pentru umplutura: branza dulce se amesteca cu smantana si cu mararul taiat.

Intr-o tigaie se pune putin ulei, se lasa la incins apoi se adauga compozitia. Se lasa sa se coaca pe ambele parti, apoi se scot si se lasa la racit.

Cand s-au racit se adauga compozitia peste, se impaturesc si se servesc ca aperitiv.

Pofta buna!

9 Responses to “Clatite cu branza”

  1. Giacomo Says:

    Mda…Stilul asta de a le impacheta ca pe batiste , l-am vazut la multa lume . Personal, prefer rollurile clasice sau stilul “coltunasi” , sunt mai estetice . Mult mai frumos arata pe farfurie rolulile asezate unul langa altul, sau “trigoanele” , dar – pana la urma – se pare ca e o problema de lene sau comoditate …M-ai omorat cu asta ( nu am mancat nimic de azi dimineata ) chiar de clatite aveam nevoie acum …O sa ma gandesc la altceva acum, pioneze, suruburi , tabla dupa casa …Dar , mi-a trecut un gand prin minte si nu am putut sa ma abtin sa nu rad : Ca si mine , te vad cu apareatul foto intr-o mana si cu polonicul sau lingura de lemn in cealalta , sau turnand ulei in timp se faci pozele …Imaginea e comica si STIU SIGUR de cate ori nu ti-a iesit ” miscarea ” asta si te-ai enervat ( poze “miscate” etc ) Din cauza ta ,eu o sa fac la noapte scovergi cu branza de burduf , in coaja de brad ( am luat zilele trecute un “cilindru ” din asta de la producator, magazinele astea mititele care s-au dewschis in ultimul timp prin Bucuresti) . Foamea din mine e prea mare pentru doar niste clatite …๐Ÿ˜€ )) O idee ptr mic dejun : Omleta gen Pizza , cu de toate in ea , ultra rapida , se prajeste pe o singura parte , se lasa moale deasupra , apoi se rastoarna pe farfurie / platou , se pune piper , ketchup , parmezane , chestii , apoi se ataca ( cu un suc de portocale, o bere sau un pahar cu vin , asa de dimineata ) . Te citesc, dar nu mai intervin, mediul este cam “toxic” pe acolo in ultimul timp si vreau sa raman calm, am treaba multa de facut … http://www.ganoksin.com/benchtube/video/492/The-Fairys-Birth Si , ca muzica la clatite , iata :

    • pisiroz Says:

      multumesc, o sa fac si omleta dupa reteta ta..Asa este, intr-o mana cu aparatul si cu cealalta fac mancare. Spor la treaba! Tu chiar faci lucruri frumoase si trebuie sa ai si rabdare sa le faci๐Ÿ™‚ Vorbim aici..nu in mediul toxic! O saptamana minunata!

      • Giacomo Says:

        Trebuie sa-ti dau detalii despre omleta asta ..Cu asta am cucerit o fata super frumoasa si desteapta ( era la Caragiale pe atunci , premianta clasei !!!๐Ÿ˜€ ), cand aveam 25 de ani ( ea avea 16 , dar era ..un fel de Catherine Zetta Jones si foarte …dotata ! ) . Cand a vazut-o ( pe omleta ) , a facut bale si a mancat tot , fara sa mai tina cont de dieta ! Pe urma venea in fiecare dimineata la mine sa manance – eram vecini de bloc . Iar mai tarziu, i-am facut file de rechin la gratar , cu cartofi natur si legume tot la gratar , cu mult piper si condimente .. Atunci a lasat steagurile in berna si mi s-a predat definitiv๐Ÿ˜€ )))) File-ul de rechin la gratar este o mancare pe care numai oamenii destepti o mananca ..D’aia sunt eu atat de destept ( nu stiu emoticoanele , dar aici trebuia biluta aia imbujorata si aia cu limba scoasa ..eventula si aia cu cerculetul deasupra capului si aripioare๐Ÿ˜€ ) Mai tarziu un pic detaliile despre omleta , acum sunt in viteza maxima sa termin beleaua asta , n-am fost acasa de trei zile, dorm cu capul pe masa de lucru 2-3 ore , cand nu mai pot tine ochii deschisi …iar de mancat n-am baut decat trei sticle de Cola la 2,5 litri si doua beri, azi , de sufletul lui Ronnie James Dio…Asta-i viata de artist , astazi vesel, maine – trist …
        http://media.goettgen.de/video/561/FAIRY–INTERMEZZO

  2. Giacomo Says:

    Apropos, la omleta ( in ompozitie ) se pune cascaval, rosii taiate felii rotunde sau clasic, ardei gras taiat fasii subtiri ( de mai multe culori , e mai apetisant ) , branza sfaramata ( de preferat telemea de oaie , e mai grasa si miroase mai bine , ca sa nu mai vortbim de gust ), ceapa si -DA – un mic catel de usturoi , pentru “canalele” alea , ti-am mai spus eu , pulpa de pui afumata – taita feliute – ceafa afumata si niste kaizer frumos , cu fasiute de carne si slanina alternate , ceva carnaciori -gen Cabanos- taiati si ei bucatele mici ….Cam asta e , eu pun mai multe , dar acum ma grabesc rau sa ajung acasa sa fac scovergile alea ….

  3. Giacomo Says:

    A ! Si mai stiu ceva : cocktailuri ! Am o reteta – e chiar inven tia mea, nu am spus-o decat nepotului meu , care a castigat un concurs cu ea . Este cu sampanie rosie – neaparat – si cu ananas . Mai departe nu spun, trebuie sa imi castigi increderea , e secret de stat … dar este SF , arata ca in Star Treck , si te face varza daca bei doua ( si nu poti sa bei doar doua , e prea buna ), iar a doua zi , te trezesti ca alea din comedii , maritata , in pat cu un necunoscut – sotul , fara sa-ti aduci aminte ce ai facut cu o seara in urma ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€ )))…

    • pisiroz Says:

      uf…o sa incerc sa iti castig increderea ;)) ..te cred pe cuvant ca este bun cocktailul…desi, pana nu incerc nu ar trebui sa cred.

      • Giacomo Says:

        Dupa ce vand Fairy , fac cinste cu niste cocktail-uri din astea , poti sa vii si insotita , sa nu fiu nevoit sa te car in spinare pana acasa ( la tine , of course )๐Ÿ˜€ )) , ca am auzit ca esti grasa si ai picioarele strambe :-D))))))))) ,iar eu sunt mai fragil ,mai plapand … }:-D))

      • pisiroz Says:

        :)) Acum na, nu pot fi perfecta :)))

  4. Giacomo Says:

    In bucatarie esti aproape perfecta , asa ca ar fi prea mult ..daca ai avea si picioarele drepte :-D))


Leave a Reply

