Salata de varza


1 varza

1 legatura de marar

ulei

otet

sare

piper

Se spala varza, se taie sau se da prin masina de tocat varza. Se adauga sare si se amesteca bine, apoi se spala bine mararul si se toaca. Se adauga peste varza. Se pune ulei si otet dupa gust.

Pofta buna!

19 Responses to “Salata de varza”

  1. Giacomo Says:

    Buna salatica asta, e buna la orice , si goala ..se freaca cu sare varza cu mainile dupa ce a fost taiata fideluta . Cel mai bun mod de a taia varza fideluta si ultra-rapid este sa folosessti asta ( eu am una din ’96, din Germania si functioneaza perfect . are lama dreapta , nu in “V” , dar se regleaza grosimea feliilor si are si o chestie storcator de citrice si dispozitiv de fixare chestii alunecoase , kiwi, cartofi oua etc pentru a fi feliate ) cel mai bine e sa tai varza fideluta , e mai usor de mancat si poti sa iei cu purculita ghemotoace intregi :-D)) , ca spaghetele …)

    http://dulcesarat.blogspot.com/2010/02/cadouri-pentru-bucataria-mea-razatoarea.html

  2. Giacomo Says:

    Mdaa…””purculita” e un fel de furculita exclusiv pentru carnea de purcel …dar nu am vrut sa-ti spun pana acum..era arma mea secreta ..acum am ramas si fara asta …Oricum, au mai ramas “vacaruia” ( frigaruia de vaca ) si “mamalanza”( mamaliga cu branza de burduf ) …

  3. Giacomo Says:

    “…acum am un cutit nou, care taie bine si am vrut sa il incerc…” Mama , parca esti Lara Croft , cu cutitele … :-D))

    • pisiroz Says:

      daca imi plac cutitele ascutite bine..ce sa fac? :))

      • Giacomo Says:

        Si mie imi plac cutitele de buna calitate ( otel bun, inox si bine calite ) de ascutit imi place sa le ascut singur …Cred ca aveam 5 ani cand am inceput cu cutitele ( un unchi ma invata sa sculptez si atunci am descoperit daltile si sculele de sculptura in lemn , foarte ascutite si periculoase , ca niste bisturie ) . M-am taiat o singura data ,destul de grav , aveam 5 sau 6 ani, dat asta a fost tot . pe urma au devenit “armele ” mele cele mai apropiate . Daca iti plac cutitele cred ca stiu ce simti .. :-D)) …Stii ca Scorpionii au dedicatie catre chirurgie sau arte ( metalurgie, foc, chestii ) ..Eu nu suport sa fac chirurgie – sunt prea sensibil , milos – dar am fost atras de arte si metalurgie , si de intrsumentele taioase care se folosesc aici …Hai ca am scris o dizertatie intreaga … Cum sa-ti spun ? Cutitara ? :-D)))

      • pisiroz Says:

        pisiroz cutitara :))… nici eu nu as face chirurgie. Eu ma tot gandesc sa imi cumpar un aparat de ascutit
        Ah..eu ador sa vad cum se fac obiectele din sticla..orice, imi place procedeul..

  4. Giacomo Says:

    Ceva supertare ..am primit adineauri ..Nu stiu daca merge aici ( DACA APARE ) : dar incerc:
    Okay it’s time for our morning exercises, everyone together!

    I love my job I love my job I love my job I love my job

    • Giacomo Says:

      vad ca nu merge , sunt niste chestii nostime, GIF-uri parca ,,dar nu le pot posta aici..trebuie adresa de mail …Sorry ..Ti-ar fi placut ..

  5. Giacomo Says:

    Cel mai frumos e sa le ascuti pe piatra, manual … Sunt bune masinutele alea mici , se pot ascuti o gramada de chestii , surubelnite, foarfeci , cutite …dar cutitele se scut aiurea , au un unghi destul de ciudat si nu taie bine …Prefer sa le ascut eu, ca pe bisturie :-D))
    http://www.amazon.com/dp/B00006IUWM?tag=naipom-20

  6. Giacomo Says:

    “Ah..eu ador sa vad cum se fac obiectele din sticla..orice, imi place procedeul..” Exista la americani ( unde altundeva ?) niste truse – kituri – pentru facut margele din sticla . La ei este o intreaga industrie in bijuterie si exista sute de carti care trateaza domeniul, cum se fac , cum se leaga , cum se dezleaga …Sunt concursuri cui premii babane ( 5-10,000 $ ) numai si numai cu si despre margele …Daca te bantuie gandul sa te joci cu focul, pot sa te ajut ( sa nu te arzi , adica ) …Uite , de exemplu :
    http://www.tracysworkshop.com/p-3074-beadmaking-starter-kit.aspx?affiliateid=10050
    sau asta e si mai tare ( e mai buna si mai ieftina ), are si aparatul de topit cu aprindere electrica :
    http://www.firemountaingems.com/details.asp?PN=H201084KT Te popti juca intr-o veselie, numai sa nu dai foc la casa , sa – mai rau – sa nu fai pipi in pat :-D))))) , stii tu , cine se joaca cu focul😉

  7. Giacomo Says:


    ai aici zeci de linkuri …O sa-ti trimit si niste modele de obiecte facute cu sarma din argint si margele , simpatice ( poate te fac prozelita , cine stie ? ) :-D)

    • pisiroz Says:

      Cum se roaga Scorpionii…
      Doamne, ajuta-ma sa imi iert dusmanii, chiar daca nenorocitii nu o merita!
      :))

      • Giacomo Says:

        Hmm, asta ti-a ramas in minte , apropos de “fostul” , ha ha ha ….Ma gandeam eu …Mie mi-a placut – in afara de asta – aia cu inventivitatea , unde rezolva problema fumatului sub dus … Buna asta ! ..MAi am un pic si incep montarea pietrelor ….Uff, m-am plictisit de ea , vreau sa o vand si sa incep altceva , am o gramada de proiecte in cap si nu-mi dau pace ….Iti trimit poze mai tarziu , pe seara …O zi buna , sa ai cutitul ascutit ! ( Un nou tip de urare ptr tine , ce zici ? :-D)) )

      • pisiroz Says:

        daa
        multumesc de urare…;)hai ca mai este putin si o termini…iti tin pumnii…

  8. Giacomo Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=9Mj2o9cqaXI&feature=PlayList&p=2DC578958414C388&playnext_from=PL&playnext=1&index=48 :-D)))))) are de toate , si cutite si papa si muzica …Pentru de dimineata , asa ceva mai vesel .


Leave a Reply

