Concurs Wu Xing via Chinezu


Primesc azi la prima ora de la un bun prieten, Razvan urmatoarea chestie pe messenger: “Am nevoie urgent de 44 de comentarii ca sa va fac cinste  http://bit.ly/av6FYa.”

Rad si eu, zic “ce nebuni!” si totusi comentez….Si asa am castigat un meniu la Wu Xing . Concursul a inceput de la Chinezu.

Maine primim pranzul (cei 44 de castigatori). O sa scriu mai multe dupa ce degust mancarea .

Poate se apuca Pisiroz de gatit mancare chinezeasca. Pt toate exista un inceput.

Multumim🙂

7 Responses to “Concurs Wu Xing via Chinezu”

  1. ASRO Says:

    Bun prieten ai? Deja fara link catre blogul meu ma simt nebagat in seama :))
    Razvan

  2. pisiroz Says:

    :)) gata, am remediat situatia! 😉

  3. chinezu Says:

    he, he
    ma bucur ca ai castigat😀
    adevarul e ca a fost o nebunie, ai vazut :))
    sa ne spui dupa aia daca ti-a placut😀

  4. WuXing Says:

    Felicitari pentru spontaneitate! Cum se zice pe la noi,
    “Hǎo wèikǒu!” (pofta buna)🙂

  5. mancare chinezeasca Says:

    Credeti ca astfel de concursuri ar trebui facute mai des?


Leave a Reply

