Carne de pui la cuptor


pulpe de pui

piept de pui

cartofi

morcov

piper

foi de dafin

Se spala carnea de pui si se pune intr-o tava unsa cu ulei. Se adauga putina ap, piper si foi de dafin  si se baga la cuptor. Cand carnea incepe sa se rumeneasca, se intoarce si se adauga cartofii si morcovii taiati.

Sunt gata cand sunt rumeniti.

Pofta buna!

4 Responses to “Carne de pui la cuptor”

  1. Giacomo Says:

    MAma miaaaa, ce frumos arata ! Sunt aametit de foame…Adineauri am venit de la piata , am luat niste carne si oase pentru catei, iar acum ma apuc sa le gatesc …Arata excelent, cartofii s-au facut aurii , sunt inabusiti, nu-i asa ? Si cu salata de varza , multa,multa …..Aaaaaa..aa.a….am cazut de pe scaun 😦

  2. EL-Mistero Says:

    Aoleu ce pofta mi-ai facut !!!!!!!! =P~

  3. Noni Liquid Says:

    Foarte bun, sper sa imi iasa si mie tot asa frumos ca in pozele tale. Multumesc pentru reteta.


Leave a comment