Rulouri prajite


400 g carne porc- pulpa

branza telemea

kaizer

ulei

piper alb

sare

Se spala carnea de porc si se taie felii subtiri pe care le batem ca pentru snitele.

Branza se taie felii si apoi cubulete mici.

Kaizerul se taie in felii subtiri.

Se pune un strat de carne de porc, peste ea felii de kaizer si branza si se ruleaza. Se prind cu scobitori, apoi se taie in doua.

Intr-o tigaie se pune ulei si se lasa la incins. Peste uleiul incins se pun rulourile si se lasa la prajit pana au o culoare aurie. Cand sunt  rumenite  se scot din tigaie.

Se servesc calde cu salata de legume coapte 🙂 si cu paine prajita.

Pofta buna!

11 Responses to “Rulouri prajite”

  1. Giacomo Says:

    Asta-i mancare bibilita si trebuie mancata incet , cu bere si vorbarie …dintr-un castron cu capac , sa ramana calde …Si merge la fix cu salata de legume …Niste tuica din aia olteneasca – galbena – si bere buna …Si merge si fara vorbarie, in liniste , cu ochii la tv , pe Taraf TV ( am glumit , evident …) …mai bine te uiti in ochii bucateresei 😉

  2. Giacomo Says:

    Numai o grasunica gurmanda poate sa manance asa ceva , asta nu e mancarica pentru fete normale , categoria 45- 54 kg … :-D)))

  3. Giacomo Says:

    oaaaa…esti grasuna !! Mie-mi plac alea anorexice !! Ca nu consuma, mananc eu tot !! :-D))) Nu e mult 57 , e stas , ca sa zic asa, ca la gainile de la Avicola …. Acu’ depinde de datele celor doua axe , verticala si orizontala ..Stii ca barbatii au tot felul de vorbe de duh si spirit despre voi, didinele …Una zice ca ” e mai usor de sarit , decat de ocolit “..Mare intelepciune …hai ca ma opresc aici, nu vreau sa te ” ‘nnervez” pe blogul asta cu mancare buna …

  4. Giacomo Says:

    Nu-mi vine sa cred !! Cat de pedanta poti sa fii !!! :-D))) Ai sters raspunsul despre greutate ! M-ai omorat , esti de groaza …..Bai , ce fata are mama !! Mandro ! 😀

  5. Giacomo Says:

    Nu am pus cantecul la bascalie , chiar imi place ( de cand eram pusti – ca am fost si pusti ) . L-am auzit prima oara intr-un show umoristic exceptional, cu tineri absolventi ai IATC ( acum batrani actori consacrati , unii chiar …pamant de flori ) unde cantecul asta era interpretat in mai multe variante , la modul cel mai “serios”cu putinta si tocmai asta il facea mai amuzant . Prima in original, in costumatie de tigani zlatari , cu tot circul, a doua in varianta siciliano-gangstereasca , a treia stil Louis Armstrong si a patra in varianta ev mediu, cu costume de epoca , menuet a la francaisse ..Mi se pare ca mai era o varianta , parca japoneza , erau de coma tipii aia . Cu Dinu Colceag si alti nebuni , tari de tot . De atunci mi-a ramas in memorie si o ascult cu placere mereu . Mi se pare ca e chiar olteneasca sau teleormaneana , nu sunt sigur , insa am ales-o pe asta de pe you tube pentru ca e cu “Leana mea “… :-D))) In varianta originala – care nu e catusi de putin tiganeasca – refrenul este : ” Ooof, mandra mea , draga mea, sarutati-asi gurita, pana maini dimineaaaaa-ta ! ” Si mai stiu din ea e de coma , mi-a ramas in minte de la nebunii aia ! Asa ca sa nu te superi – stiu ,te superi greu – ti-am trimis-o cu drag , sa zicem, nu in bascalie . OK ?

  6. Giacomo Says:

    scuze , e vorba de Gelu Colceag , nu Dinu ! Si cand ma gandesc ca pe atunci ( 1973-74 ) eram vecini de apartament ..Sa-mi fie rusine, Dinu Patriciu …..10 minute .

  7. DannY-L Says:

    Deci daca nu folosesc ulei am o problema.


Leave a comment